پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تسریع در توسعه عدالت محور

تسریع در توسعه عدالت محور

- 1402/05/17

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان از مرکز رشد واحد‌های فناور ترشیز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، معاون توسعه فناوری و مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان از مرکز رشد واحد‌های فناور ترشیز بازدید کرد. 

مسعود جمشیدیان زرمهری در این بازدید گفت: توسعه واحدهای فناور در منطقه ترشیز نقش مهمی در تعمیق فناوری و ایجاد رشد اقتصادی دارد.  وی افزود: اینگونه واحدها علاوه بر ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت‌ها، می‌توانند اشتغالزایی، جذب سرمایه‌گذاری، ارتقای زیرساخت‌ها و پیشرفت فناوری را تسهیل کنند.

جمشیدیان با اشاره به این موضوع که سرمایه‌گذاری باعث افزایش ظرفیت تولید، رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه می‌شود، تصریح کرد: با تأمین تکنولوژی‌های نوین، ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، توسعه واحدهای فناور در ترشیز می‌تواند مرکزی برای نوآوری و پژوهش‌های فناورانه باشد.

در این بازدید از شرکت‌ها و زیرساخت‌های این مرکز بازدید شد و برنامه پیش‌روی این مرکز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین راهکارهای تسریع در توسعه مرکز و ارتقاء کمی و کیفی شرکت‌ها نیز به بحث گذاشته شد.

در پایان این بازدید، جلسه مشترکی با رئیس مجتمع آموزش عالی ترشیز برگزار شد و راه‌های تسریع در توسعه مرکز و ارائه خدمات هر چه بهتر به شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دانلود پیوست خبر نرگس خنده رو نرگس خنده رو مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان 1 1 1